ניהול פרופיל אישי ברשת לינקדאין

תוכן לבניית אוטוריטה מקצועית, לבכירים ולבעלי עסקים

בכירים, מנהלים, בעלי מקצועות חופשיים (פרילאנסים) ובעלי עסקים, יכולים לקדם את עצמם לתפקידים חדשים, ליצור ולהדק קשרים עסקיים ואישיים. הופכים את הלינקדאין שלכם לכרטיס ביקור דינאמי

בכירים, מנהלים, בעלי מקצועות חופשיים (פרילאנסים) ובעלי עסקים, יכולים לקדם את עצמם לתפקידים חדשים, ליצור ולהדק קשרים עסקיים ואישיים. הופכים את הלינקדאין שלכם לכרטיס ביקור דינאמי

  • הפעלה של פרופיל לינקדאין, עם תוכן מקצועי ממוקד, יכולה לסייע למקצוענים (שכירים ועצמאים) להשיג יעדי קריירה וליצור קשרים עסקיים.
  • שיתוף תוכן מקצועי ויצירת דיון בנושאים מקצועיים רלוונטיים ואקטואליים, הופך את פרופיל הלינקדאין האישי לכרטיס ביקור דינאמי המשקף ידע, יכולות, תפיסת עולם, ותקשורת בין-אישית.
  • פרופיל לינקדאין הוא נדבך יסוד בזהות המקצועית במגוון תחומי עיסוק וענפים, עם משקל גובר בתהליכי קבלת החלטות ליצירת וטיפוח קשר.

למי מתאים השירות?

  • מנהלים בכירים שרוצים להתקדם בקריירה
  • בכירים בארגונים בינלאומיים שמעוניינים להתקדם בתוך הארגון
  • בעלי עסקים, כחלק ממאמצי השיווק של העסק
  • עצמאיים ופרילאנסים, כחלק ממיתוג אישי/מקצועי
  • יזמים

בונים אוטוריטה מקצועית בלינקדאין

פעילות התוכן בפרופיל האישי בלינקדאין מבוססת על אסטרטגיית תוכן מותאמת אישית, שנבנית במשותף עם הלקוח וכוללת מספר אלמנטים:

  • שילוב מאוזן (ומעודן) בין תוכן מקצועי ממוקד ותוכן בגוון אישי – התוכן המקצועי (כ-70%) מביא לידי ביטוי מומחיות (אפשרי רב תחומית), ומייצג חזון וחדשנות בתחומי הפעילות של הלקוח. התוכן האישי (כ-30%) מאיר צדדים שאינם מקצועיים כגון תחביבים, משפחה, אירועים וכד’ (בהתאם לסגנון האישי של הלקוח).
  • שפה ייחודית (טקסטואלית וחזותית) – טון מקצועי, שימוש בז’רגון, האשטגים, אימוג’ים, בחירת תמונות, עיבוד תמונות, צבעוניות, אלמנטים גרפיים מזהים וכד’.
  • תבניות לסוגי תוכן שונים – תמונה, קרוסלה, מיני-פוסט, שיתוף ועוד. התבניות מאפשרות תגובה מהירה לרעיונות תוכן והתרחשויות רלוונטיות, תוך הקפדה על גיוון ועל זהות.
  • מדיניות וידאו – תכני וידאו מקוריים דורשים מערך תפעולי מיוחד – תסריט, הפקה, עריכה וכד’ – וכפופים למסגרות תקציב מתאימות.
  • רציפות – תדירות העלאת התוכן כפופה לתוכנית עבודה המותאמת ליעדים ולתקציב. חשוב לשמור על תדירות קבועה ועל רציפות.
  • מדיניות פרסום / קידום ממומן – בכפוף ליעדים ולמשאבים.
  • נהלי עבודה – אישור תוכן, מענה לתגובות ולפניות וכד’.

צעד צעד, פוסט אחרי פוסט, פרופיל הלינקדאין של הלקוח מתגבש כמקור ידע לקהיליית המקצוענים הרלוונטית ברשת, תוך שהוא מעצים את המוניטין של הלקוח.

📌 דוגמאות לתוכן בלינקדאין שיצרנו עבור לקוחותינו

ניהול פרופיל לינקדאין – איך זה עובד?

ניהול פרופיל לינקדאין דורש תיאום בין מנהלי הפרופיל לבין בעלי הפרופיל. לאחר אישור אסטרטגיית התוכן צוות RMCM למעשה “משתלט” על הפרופיל האישי של הלקוח, ומתפעל אותו בהתאם לתוכנית העבודה.

במקביל, גם ללקוח יש משימות; כל מה שקשור לאינטראקציות בין-אישיות מטופל ישירות ע”י הלקוח, בליווי שלנו. בהתאם לנוהל, אנו מאזכרים את הלקוח לגבי ביצוע המטלות (אל דאגה, מדובר בדרך כלל במטלה שבועית לא ארוכה ולא מסובכת).

למידע נוסף ולתיאום שיחה/פגישה