ניהול פרופיל לינקדאין

תוכנית תוכן אישית לבניית אוטוריטה מקצועית וליצירת קשרים עסקיים

הופכים את הפרופיל האישי שלכם ברשת לינקדאין לערוץ תוכן ממוקד שמייצג את המקצועיות שלכם ותומך בהשגת יעדים עסקיים ויעדי קריירה. אנחנו מנהלים את התוכן, אתם מנהלים את הדיאלוג.

הופכים את הפרופיל האישי שלכם ברשת לינקדאין לערוץ תוכן ממוקד שמייצג את המקצועיות שלכם ותומך בהשגת יעדים עסקיים ויעדי קריירה. אנחנו מנהלים את התוכן, אתם מנהלים את הדיאלוג.

אתם יודעים מה אתם צריכים לעשות בלינקדאין, אבל אין לכם זמן לזה?
תנו לנו להפוך את פרופיל לינקדאין האישי שלכם לערוץ תוכן מותאם אישית, שמייצג אתכם ותומך ביעדים שלכם – הזדמנויות עסקיות חדשות, לפיתוח שיתופי פעולה, קידום בקריירה ועוד.
📍 רוצים לראות דוגמאות?

מה אתם מקבלים?

אתם מקבלים פרופיל לינקדאין פעיל עם תוכן שוטף (לפחות אחת לשבוע, בהתאם לתוכנית עבודה מוסכמת) שמייצג את המקצועיות שלכם: ידע, יכולות, תובנות, תפיסת עולם, תקשורת בין-אישית ויחסי עבודה וכמובן הישגים והצלחות.

פעילות התוכן בפרופיל האישי שלכם ברשת לינקדאין מבוססת על אסטרטגיית תוכן מותאמת אישית – נושאים, סגנון, צורה – ועל תוכנית עבודה ארוכת טווח שנבנות במשותף איתכם ומאושרת על ידיכם.

למה זה כדאי?

  • חשיפה ממוקדת: פעילות תוכן בלינקדאין יוצרת חשיפה, אורגנית וממומנת, לקבוצות יעד רלוונטיות – לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים, עמיתים למקצוע, מעסיקים ועוד.
  • בניית אוטוריטה מקצועית: שיתוף תוכן מקצועי איכותי, בתחומי הפעילות והעניין שלכם, מסייע להכרה במומחיות ותומך בבניית מוניטין של מקצועיות והצלחה.
  • השפעה על קבלת החלטות: פרופיל לינקדאין פעיל, עם תוכן מקצועי המשקף ידע וניסיון, משמש כלי חשוב במערך השיקולים וקבלת החלטה של גורמים שונים ליצירת קשר מקצועי ו/או עסקי.

למי זה מתאים?

  • בעלי עסקים, כחלק ממאמצי השיווק של העסק
  • יזמים
  • מנהלים בכירים שרוצים להתקדם בקריירה
  • בכירים בארגונים בינלאומיים שמעוניינים להתקדם בתוך הארגון
  • עצמאיים ופרילאנסים, כחלק ממיתוג אישי/מקצועי

מה התוכנית שלכם?

כדי שפרופיל הלינקדאין האישי שלכם יהיה ייחודי וייצג את הייחודיות שלכם, הוא צריך – כמובן – להתבסס על תוכנית תוכן שתפורה במיוחד עבורכם.

איך אנחנו עושים את זה? קודם כל לומדים ומבינים את המטרות ואת היעדים שלכם. הצעד הבא הוא בניית תוכנית תוכן לשלב הראשון ואחר כך אנחנו ממשיכים ללמוד תוך כדי תנועה.

הנה מספר עקרונות עליהם אנחנו מקפידים בדרך לפתרון מותאם אישית עבורכם:

  • שילוב מאוזן (ומעודן) בין תוכן מקצועי ממוקד ותוכן בגוון אישי – התוכן המקצועי (כ-70%) מביא לידי ביטוי מומחיות (אפשרי רב תחומית), ומייצג חזון וחדשנות בתחומי הפעילות של הלקוח. התוכן האישי (כ-30%) מאיר צדדים שאינם מקצועיים כגון תחביבים, משפחה, אירועים וכד’ (בהתאם לסגנון האישי של הלקוח).
  • שפה ייחודית (טקסטואלית וחזותית) – טון מקצועי, שימוש בז’רגון, האשטגים, אימוג’ים, בחירת תמונות, עיבוד תמונות, צבעוניות, אלמנטים גרפיים מזהים וכד’.
  • תבניות לסוגי תוכן שונים – תמונה, קרוסלה, מיני-פוסט, שיתוף ועוד. התבניות מאפשרות תגובה מהירה לרעיונות תוכן והתרחשויות רלוונטיות, תוך הקפדה על גיוון ועל זהות.
  • מדיניות וידאו – תכני וידאו מקוריים דורשים מערך תפעולי מיוחד – תסריט, הפקה, עריכה וכד’ – וכפופים למסגרות תקציב מתאימות.
  • רציפות – תדירות העלאת התוכן כפופה לתוכנית עבודה המותאמת ליעדים ולתקציב. חשוב לשמור על תדירות קבועה ועל רציפות.
  • מדיניות פרסום / קידום ממומן – בכפוף ליעדים ולמשאבים.
  • נהלי עבודה – אישור תוכן, מענה לתגובות ולפניות וכד’.

צעד צעד, פוסט אחרי פוסט, פרופיל הלינקדאין שלכם מתגבש כמקור לידע ולמחשבה עבור קהיליות המקצוענים הרלוונטיות ברשת.

איך זה עובד?

ניהול פרופיל לינקדאין דורש תיאום בין בעלי הפרופיל (אתם) לבין מנהלי הפרופיל (אנחנו). לאחר אישור אסטרטגיית התוכן צוות RMCM למעשה “משתלט” על הפרופיל האישי שלכם ומתפעל אותו בהתאם לאסטרטגיית התוכן ולתוכנית העבודה. כל פריט תוכן מאושר על ידיכם לפני עלייתו ללינקדאין.

במקביל, גם לכם יש משימות בפרופיל; כל מה שקשור לאינטראקציות בין-אישיות מטופל ישירות על ידיכם, בליווי שלנו. בהתאם לנוהל, אנו מאזכרים אתכם לגבי ביצוע המטלות (אל דאגה, מדובר, בדרך כלל, במטלה שבועית לא ארוכה ולא מסובכת).

כמה זה עולה?

לכל לקוח נקבע מחיר אישי מוסכם עבור פוסט בודד. השיקולים המנחים בקביעת המחיר ללקוח הם מורכבות הנושא, מאמצי התחקיר, מאמץ הכתיבה, השפה וכד’.

החיוב החודשי הינו עבור מספר הפוסטים שבוצעו בפועל באותו חודש – מינימום 4 פוסטים בחודש.

רוצים לראות דוגמאות?

📌 תיק עבודות: דוגמאות לתוכן בפרופילי לינקדאין של לקוחותינו

אני רוצה לשמוע יותר על ניהול פרופיל לינקדאין. צרו עמי קשר