אודות בלוג פרודוקטיביות דיגיטלית, מאת רונן מאיר

ברוכים הבאים לבלוג פרודוקטיביות דיגיטלית של רונן מאיר, מומחה בעל מוניטין לשיווק & תוכן ויועץ לחברות, ארגונים ועסקים בתחומי שיווק אונליין, ניהול תוכן ופיתוח שירותים דיגיטליים. הבלוג מביא לכם כלים, טיפים והמלצות לחיים נוחים יותר במרחב הדיגיטלי האישי, המקצועי והעסקי.

סביבת עבודה רונן מאיר - פרודוקטיביות

היי, שמי רונן מאיר ואני מומחה (ואפילו בעל מוניטין) בתחומי שיווק&תוכן באינטרנט. אני מלווה חברות ועסקים בתכנון, פיתוח ויישום פתרונות דיגיטליים לשיווק באמצעות תוכן (Content Marketing).

במשך השנים בהן אני עובד במרחב הדיגיטלי, צברתי המון ניסיון בשימוש בכלים דיגיטליים שונים למשימות רבות ומגוונות. את חלקם בחרתי בעצמי לאחר התלבטות ובדיקה של חלופות, חלקם נכפו עלי בתוקף היותי בצוות של פרויקט זה או אחר, חלקם פשוט סקרנו אותי.

כאן, בבלוג הפרודוקטיביות שלי – רונן מאיר פרודוקטיביות דיגיטלית – אני משתף את הנסיון הזה, כדי שאתם תוכלו לקצר את הדרך לבניית ארגז הכלים הדיגיטליים שלכם – לניהול משימות ופרויקטים, ניהול תוכן, ניהול ידע ומידע, ניהול שיווק ותהליכי מכירה ועוד.

הרעיון לבלוג נולד במהלך פרויקט של בניית פתרון פרודוקטיביות לעצמי. העסק שלי – RMCM רונן מאיר שיווק&תוכן – גדל והבנתי שבכלים שהיו בידי באותה עת לא אוכל לשלוט במשימות החדשות, שגם התרבו וגם הפכו ליותר מורכבות.

כשיצאתי לדרך הייתי בטוח שעם כל הניסיון הדיגיטלי שלי, אני אמצא את הכלים המתאימים כהרף עין. אבל תהליך שהיה מתוכנן להימשך כרבעון, נמשך בפועל למעלה משנה, עם הרבה רגעים של ניסוי וטעייה.
הבנתי שאת התהליך שאני עובר, עם המון ידע והתמצאות במרחב הדיגיטלי (כי זאת העבודה שלי), עוברים גם אחרים שיש להם פחות ידע דיגיטלי ומעט זמן כדי לרכוש אותו – בעלי עסקים, עצמאים, פרילאנסרים, מנהלים צוותים, מנהלי פרויקטים.

מה תמצאו בבלוג פרודוקטיביות דיגיטלית?

סקירות של פלטפורמות וכלים דיגיטליים, המלצות, טיפים, הכוונה והדרכה לשיפור היעילות הדיגיטלית האישית, המקצועית והעסקית.
התחילו כאן

רונן מאיר | עוד קצת אודותיי

התחלתי את דרכי המקצועית כקופירייטר בענף הפרסום, בו צמחתי לתפקידי קופירייטר ראשי, מנהל קריאייטיב וחבר הנהלה בשורה של משרדי פרסום מובילים. כאן רכשתי את הידע וההתמחות בתוכן, הפקה וכמובן בשיווק.

את הקריירה הדיגיטלית התחלתי כמאפיין אתרים ומערכות. ביצעתי אפיונים לכמה מן האתרים המורכבים ביותר והגדולים ביותר בישראל – בנקים, חברות ביטוח, חברות תקשורת ועוד. כאן רכשתי את הידע הדיגיטלי והטכנולוגי.

בבעלותי עסק לשירותי ייעוץ ושירותי תוכן באינטרנט – RMCM רונן מאיר שיווק&תוכן
כמו כן אני הבעלים והעורך הראשי של אתר הפרודוקטיביות הבינלאומי Interkef.

למידע בנושא ייעוץ, הדרכה אישית וסדנאות – צור קשר.

סגירת תפריט