יש המון (ממש המון) בלוגים ברשת. לפי חישוב מקובל, כ-35% מכלל האתרים הם בלוגים. נכון לנובמבר 2021 יש כ-1.7 מיליארד אתרי אינטרנט, כ-600 מיליון מתוכם – בלוגים.
אז למה צריך עוד בלוג?
ובכן, יש להודות כי העולם לא צריך עוד בלוג, אבל אני והעסק שלי צריכים את הבלוג שלנו, ומקווים שיש מספקים אנשים שימצאו אותו, יתעניינו בו ויהפכו אותו לאפקטיבי.
המטרה של הבלוג הזה, כמו של כל בלוג עסקי, היא לתמוך בפעילות השיווקית – לייצג את המקצועיות של העסק בהיבט רחב ועמוק, ליצור יותר הזדמנויות חשיפה במנועי חיפוש, לעזור ללקוחות פוטנציאלים לקבל החלטות.
אילו החלטות אנחנו מנסים לקדם? זה ברור – החלטות לבחון באופן אישי וישיר רכישה של אחד (או יותר) מהשירותים שלנו.
מכאן נגזרים תחומי התוכן של הבלוג: שיווק, תוכן שיווקי, אתרי אינטרנט וערוצים דיגיטליים אחרים, כלים דיגיטליים, פרודוקטיביות.
אנחנו רוצים שאם תגיעו לאחד המאמרים בבלוג, למשל מתוצאות חיפוש שביצעתם, תמשיכו אל אחד השירותים והפתרונות, או לכל הפחות למאמר נוסף בנושא שמעניין אתכם.
ואם תגיעו לאחד השירותים והפתרונות שלנו, ויהיו לכם שאלות ודילמות, תוכלו לקבל תשובות נוספות שישכנעו אתכם ליצור קשר.
קוראים לזה שיווק באמצעות תוכן.
זה מה שאנחנו עושים.
תודה שבאתם. תבחרו לאן להמשיך מכאן.