ניהול ערוצי תוכן

תוכן איכותי מנוהל, בערוצים שלכם, למטרות שלכם

ניהול ערוצי תוכן

כל ערוצי התוכן שלכם משרתים את אותן מטרות, כל ערוץ בדרכו, עפ"י מאפייניו, תוך זיקה רעיונית ועיצובית בין הערוצים השונים.
בלב מערך ערוצי התוכן ניצב אתר האינטרנט.

תמהיל הערוצים שלכם

תמהיל הערוצים הבסיסי לצרכי שיווק ושירות כולל אתר אינטרנט (עם תצוגות מובייל), ערוצי תקשורת אישית (מייל וסמס), ובדרך כלל גם דף עסקי בפייסבוק. ניתן להרחיב את תמהיל הערוצים בהתאם לצרכי השיווק, מאגר הלקוחות וכמובן בהתאם למשאבים הזמינים. כל עסק לפי צרכיו ויכולותיו.

הבעלות על ערוצי שיווק ושירות כרוכה בשורה של משימות ומטלות שוטפות ותקופתיות, שבראשן ניהול התוכן והפצת התוכן. בנוסף לתוכן, כל ערוץ דורש תחזוקה, עדכונים, שדרוגים, מעקב ביצועים, פיתוח וחידושים, ארכיון ומשימות רבות נוספות.

אנחנו לוקחים אחריות כוללת על ערוצי תוכן דיגיטלי, ומנהלים אותם על בסיס תוכנית תוכן שנתית, לתמיכה ביעדי שיווק, שירות ומכירות.

ניהול ערוצי תוכן – איך זה עובד?

לאחר שלמדנו את צרכי ויעדי הלקוח, אנחנו מפתחים אסטרטגיית תוכן ומתאימים אותה לכל ערוץ בתמהיל. יחד עם האסטרטגיה אנחנו מגישים תוכנית עבודה, ואחרי שהכל מאושר ע"י הלקוח, אנחנו "מקבלים את המפתחות" לערוץ/ערוצים שבאחריותנו. ואז…

  • מייצרים תוכן – רעיון, כתיבה, עיצוב
  • מאשרים את התוכן עם הלקוח
  • מפיקים אותו
  • מעלים אותו לערוץ
  • מפיצים אותו
  • מודדים אותו
  • ומטפלים בהיבטים הטכניים של הערוץ

בתהליך עשויים להשתלב גורמים שונים כגון סטודיו לעיצוב, משרד פרסום, גורמי טכנולוגיה ועוד, מטעם הלקוח או מטעמנו.

איזה ערוצים אנחנו מנהלים?

  • אתרי אינטרנט
  • בלוגים ומגזינים דיגיטליים
  • ניוזלטרים
  • פייסבוק – דף עסקי
  • יו-טיוב
  • אינסטגרם
  • לינקדאין – פרופיל אישי/דף חברה
  • טוויטר
  • ערוצי ידע פנים ארגוניים

מה כבר עשינו? דוגמאות לערוצי תוכן מנוהלים

  • אתר AIG – המגזין
  • בר-עוז – ניוזלטר לוועדי בתים
  • ק.מ. דנאור – אתר, בלוג, פייסבוק, ניוזלטר
  • נמר סוכנות לביטוח – אתר, בלוג, פייסבוק, ניוזלטר

📌 תיק עבודות התוכן

למידע נוסף ולתיאום שיחה/פגישה

כיף לשתף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב reddit
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email