ייעוץ דיגיטל לעסקים קטנים

שיפור יעילות ארגונית באמצעות כלים דיגיטליים

שימוש בפתרונות דיגיטליים לניהול וקידום פעילות עסקית הוא הכרח. יש עסקים שעדיין מחפשים כיוון ויש כאלה שכבר יצאו לדרך ורוצים לשפר. ייעוץ דיגיטל מסייע להגיע ליעדים מהר יותר ונכון יותר. בדרך כלל גם בזול יותר. איך זה עובד?

שימוש בפתרונות דיגיטליים לניהול וקידום פעילות עסקית הוא הכרח. יש עסקים שעדיין מחפשים כיוון ויש כאלה שכבר יצאו לדרך ורוצים לשפר. ייעוץ דיגיטל מסייע להגיע ליעדים מהר יותר ונכון יותר. בדרך כלל גם בזול יותר. איך זה עובד?

  • ייעוץ דיגיטל מסייע לבעלי עסקים ולמנהלים לשפר את ההתנהלות התפעולית של העסק/צוות, ע”י מיצוי השקעות בכלים דיגיטליים והטמעה של כלים ותהליכים.
  • הייעוץ יכול להיות ממוקד וקצר, לפתרון של דילמה תפעולית נקודתית, או ייעוץ מקיף ומתמשך בראייה כוללת של האתגרים הדיגיטליים של העסק.
  • תוכנית הייעוץ ללקוח מותאמת למאפיינים של כל פרויקט, לצרכים, ליעדים, ולמשאבי הלקוח. התוכנית מודולארית ומאפשרת ללקוח להתקדם בקצב שלו ולבחון את האפקטיביות לאורך הדרך.

ייעוץ למטרה שלך

הנושאים בהם נוגע ייעוץ דיגיטל הם מגוונים: ניהול משימות, ניהול פרויקטים, פרודוקציה, ניהול לקוחות, שירות לקוחות, ניהול ידע, ניהול תוכן, שיווק ועוד.

לעתים הייעוץ מקיף את מכלול הנושאים, במסגרת של פרויקט מקיף וארוך טווח; לעתים הייעוץ ממוקד בהיבט מסוים של פעילות הלקוח, במסגרת של פרויקט נקודתי וקצר.

מטרות נפוצות בייעוץ דיגיטל:

  • פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית של העסק (תכנון, יישום, ניהול)
  • אפיון/אופטימיזציה של תהליכים פנים ארגוניים (פרוצדורות, אוטומציה, בקרה)
  • בחירת פלטפורמות וכלים דיגיטליים בהתאמה לצרכי ומאפייני העסק
  • מיצוי יכולות של כלים דיגיטליים קיימים
  • אפיון לוחות בקרה ושליטה (Dashboards)
  • הטמעה ארגונית

תהליך הייעוץ

תהליך ייעוץ דיגיטל משתנה מלקוח ללקוח ומפרויקט לפרויקט, בהתאם למאפיינים הייחודיים של הלקוח ושל הפרויקט – דרישות, צרכים, יעדים, משאבים, כלים קיימים ועוד.

תוכנית ייעוץ עשויה לכלול שלבים ואבני דרך רבים, שמושפעים מהשונות ומהייחודיות של כל פרויקט.

באופן כללי פרויקט ייעוץ דיגיטל כולל את השלבים הבאים:

  • קבלת בריף לקוח ותיחום הפרויקט
  • הקצאת צוות ייעוץ (בהתאם למאפייני והיקף הפרויקט)
  • תחקיר – פנים ארגוני וממקורות חיצוניים
  • ניתוח ממצאים
  • מסקנות והמלצות
  • דיון
  • עדכון מסקנות והמלצות

היועץ (או צוות הייעוץ) הוא משאב העומד לרשות מנהלי הפרויקט, צוותי האפיון, הפיתוח והיישום, עיצוב וכל הגורמים המעורבים בפרויקט.

תוצרים (מה אתם מקבלים?)

שירותי ייעוץ דיגיטל עשויים לכלול שורה של תוצרים, משימות ופעילויות בהתאם לתוכנית הייעוץ ולהעדפות הלקוח:

  • מסמכי ייעוץ – המלצות, ניתוחים, סקירות, תחקירים, חוות דעת, אפיונים ועוד
  • השתתפות בדיונים – ישיבות וערוצי שיחה דיגיטליים
  • זמינות לשאלות ולהתייעצויות
  • פגישות אישיות – מנהלים, אנשי מפתח ואחרים
  • הרצאות / מצגות
  • סדנאות

למה אנחנו?

אנחנו מביאים לכל פרויקט ייעוץ ניסיון מקצועי יוצא דופן, ידע עדכני, היכרות עם פלטפורמות וכלים מובילים, ראייה ארוכת טווח, וחשיבה פרקטית “מחוץ לקופסה”.

העובדות מדברות בעד עצמן; פרויקטים להם אנחנו שותפים נוחלים הצלחה מתמשכת, מתאפיינים בגמישות גבוהה לצרכים משתנים, ויוצרים ללקוחותינו יתרון תחרותי ארוך טווח.

מה כבר עשינו? פרויקטי ייעוץ דיגיטל

  • מגדל ביטוח – אסטרטגיה לעידן הדיגיטלי
  • מגדל ביטוח – ליווי ואפיון מערך השיווק והשירות הדיגיטלי של מגדל ביטוח
  • סלקום – אפיון רשת האינטרה-נט
  • חיפה כימיקלים – אפיון רשת חקלאים בינלאומית
  • סוכנות ק.מ. דנאור – שירות ושיווק דיגיטלי

ועוד.

שורה תחתונה

מדוע להעמיס על התקציב גם את ההוצאה עבור ייעוץ דיגיטל? התשובה מתחלקת (איך לא?!) לשלוש: 1. חדשנות, 2. ביטחון, 3. חיסכון.

ייעוץ דיגיטל בראייה כוללת תורם להשבחת הפתרון והתוצרים, מקטין את הסיכון לטעויות, ומייעל את הדרך באופן משמעותי.

אני רוצה לשמוע יותר על ייעוץ דיגיטל. צרו עמי קשר