אודות רונן מאיר

ניסיון יוצא דופן במאות פרויקטים, במגוון תחומים וענפים, בזירות מקומיות ובינלאומיות

אנו ב-RMCM מסייעים ללקוחותינו לשפר את החיבור לעידן הדיגיטלי באמצעות מתודולוגיות מוכחות, כלים נפוצים ומשאבים זמינים.

מאחורינו אלפי שעות ייעוץ, מאות פרויקטים ואינספור תוצרים המבוססים על ניסיון יוצא דופן, ידע מתקדם, ומומחיות גבוהה.

רונן מאיר * Ronen Mayer

קצת היסטוריה (בגוף ראשון)

התחלתי את דרכי המקצועית כקופירייטר בענף הפרסום, בו צמחתי לתפקידי קופירייטר ראשי, מנהל קריאייטיב וחבר הנהלה בשורה של משרדי פרסום מובילים בישראל. גולת הכותרת: מנהל קריאייטיב וחבר הנהלה במשרד הפרסום הגדול בישראל 'קשר בראל' (לימים מקאן אריקסון ישראל). בענף הפרסום רכשתי את הידע וההתמחות בתוכן, הפקה וכמובן בשיווק.

קמפיינים בולטים: קוקה קולה, בנק הפועלים, אלקטרה, עלית, עמינח, דיוטי-פרי, הונדה, פיאט ועוד.

את הקריירה הדיגיטלית התחלתי כמאפיין אתרים ומערכות. ביצעתי אפיונים לכמה מן האתרים המורכבים ביותר והגדולים ביותר בישראל – בנקים, חברות ביטוח, חברות תקשורת, הימורים מקוונים ועוד. כאן רכשתי את הידע הדיגיטלי והטכנולוגי.

פרויקטים בולטים: מגדל, בנק לאומי, סלקום, נס טכנולוגיות, AIG ועוד.

הקמתי את חברת RMconcept שהתמחתה בתכנון פתרונות דיגיטל – אינטרנט ואינטרה-נט – לארגונים, ובניהול מערכי תוכן במרחב הדיגיטלי. החברה נמכרה לתאגיד פיונט, בו עסקתי בהקמה וניהול מערך התוכן של התאגיד. כאן רכשתי ידע בניהול פרויקטים דיגיטליים.

פרויקטים בולטים: אילת+, תיירות תל-אביב, אנליט, חיפה כימיקלים ועוד.

כיום אני מנהל בוטיק שיווק&תוכן המספק סל שירותי דיגיטל לחברות ולעסקים בהסכמים מקיפים וארוכי טווח, ופרויקטים נבחרים במרחב הדיגיטלי.

פרויקטים בולטים: מגזין AIG, עדיף טיפ חודשי, אתר ק.מ. דנאור, ניהול ערוצי מכון היהלומים ועוד.

 
כיף לשתף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב reddit
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email