אודות רונן מאיר

ניסיון יוצא דופן במאות פרויקטים, במגוון תחומים וענפים, בזירות מקומיות ובינלאומיות

רונן מאיר * Ronen Mayer

קצת היסטוריה (בגוף ראשון)

התחלתי את דרכי המקצועית כקופירייטר בענף הפרסום, בו צמחתי לתפקידי קופירייטר ראשי, מנהל קריאייטיב וחבר הנהלה בשורה של משרדי פרסום מובילים בישראל. גולת הכותרת: מנהל קריאייטיב וחבר הנהלה במשרד הפרסום הגדול בישראל 'קשר בראל' (לימים מקאן אריקסון ישראל). בענף הפרסום רכשתי את הידע וההתמחות בתוכן, הפקה וכמובן בשיווק.

קמפיינים בולטים: קוקה קולה, בנק הפועלים, אלקטרה, עלית, עמינח, דיוטי-פרי, הונדה, פיאט ועוד.

את הקריירה הדיגיטלית התחלתי כמאפיין אתרים ומערכות. ביצעתי אפיונים לכמה מן האתרים המורכבים ביותר והגדולים ביותר בישראל – בנקים, חברות ביטוח, חברות תקשורת, הימורים מקוונים ועוד. כאן רכשתי את הידע הדיגיטלי והטכנולוגי.

פרויקטים בולטים: מגדל, בנק לאומי, סלקום, נס טכנולוגיות, AIG ועוד.

הקמתי את חברת RMconcept שהתמחתה בתכנון פתרונות דיגיטל – אינטרנט ואינטרה-נט – לארגונים, ובניהול מערכי תוכן במרחב הדיגיטלי. החברה נמכרה לתאגיד פיונט, בו עסקתי בהקמה וניהול מערך התוכן של התאגיד. כאן רכשתי ידע בניהול פרויקטים דיגיטליים.

פרויקטים בולטים: אילת+, תיירות תל-אביב, אנליט, חיפה כימיקלים ועוד.

כיום אני מנהל בוטיק שיווק&תוכן המספק סל שירותי דיגיטל לחברות ולעסקים בהסכמים מקיפים וארוכי טווח, ופרויקטים נבחרים במרחב הדיגיטלי.

פרויקטים בולטים: מגזין AIG, עדיף טיפ חודשי, אתר ק.מ. דנאור, ניהול ערוצי מכון היהלומים ועוד.